Friday, December 9, 2011

gilakah aku??

mm.. lme da x update ek? huhu.. aritu.. ari selase.. paginye ak g amek test jpj motor... haha... alhamdulillah, berkat jadi owg terakhir.. ak lulus.. haha.. nk jd best ag.. ari selase tu 10 muharram.. hehe.. mak ak pon wat bubur asyura@lambuk nk smbut keberjayaan ak tu.. huhu.. pastu mlmnye plak, ak try laa luahkan perasaan kt sowg ni.. tp dy pnye nk tolak tu, smpy tanak ckp ag da ngan ak.. sdey tol.. huhu.. yelaa, spe laa ak nih.. da laa x hensem, comel apetah ag.. mne laa ad owg nk kt ak.. huhu.. x kawen laa ak nmpknye..:(
Aku sedar siapa aku, 
Aku tahu aku gila, 
Gila kerna aku percaya, 
Kau akan menjadi milikku, 
Padahal ku tahu, 
Kau tidak langsung melihatku, 
Walau hanya sebelah mata, 
Kerna kau sudah ada yang punya, 
Walau kau tidak mengakui, 
Aku tahu, 
Mengapa aku masih berdegil? 
Mengapa aku masih mengharap? 
Sudahlah, 
Tiada guna tangisan jantanku, 
Dititiskan kerna dia, 
Lebih baik ku berserah, 
Dan menikmati hidup ini selagi boleh..
hmm.. paham x? ak pon sbnrnye x bpe phm sgt pon.. haha.. ape pon.. ak rse ak syg dye sgt2 la.. huhu



No comments:

Post a Comment